Saturday, October 16, 2010

ungkapan semua rasa kemuncak

dan bila esok kita bertemu kembali
masihkah ada ruang untuk cinta yang dulu....

cewaaahh...

okey...hari ni aku nak bercerita sedikit...sedikit jer..banyak kali nanti kena bayar mahal..
menunggu sesuatu yang tidak pasti sangat menyeksakan...kan? kan?
hidup bersendirian tanpa sapa sangat sunyi...kesian....sebab tuh la kita perlu ada kawan...aku ramai gak kawan..hehehe..(nampak sangat nak promote)... aku ada seorang kawan baik..nama dia NURUL NADIAH a.k.a nanad..hahaha..itu cara aku panggil dia...orang lain tak panggil dia nanad..aku je. faham? Selepas tu, aku ada satu geng...geng bas skolah..hahahhaha...Norsiah, Syawaliza, Fazlina, Aynie, Nadiah dan Aku..
AKu tuh penting..ehhehehe...mereka adalah sahabat aku...


Pastu aku ada geng kecik..geng upin ipin... Aku, Irma Yusof dan Aina Salwa..kami suka gosip liar ...liar yang ada bukti..aduh...harap2 hapuskan kegiatan kami yang tak berfaedah ini..hehehhe..


Lepas tuh..aku ada geng2 lelaki.. yang akan mempertahankan aku bila2 masa...hehehe..mereka adalah permata aku...cewah...geng angkat barang time aku  pindah...tuh la nama geng tu..hahaha...Qamarul ketuanya..Safwan penolongnya...Syazwan bendahari...Nuar, samsul arif, pok cek, ihsan...ramai lagi aaaa....mereka adalah sahabat yang sangat sayangkan aku...ya..aku sayang mereka jugak..sori...gambar diorang ada tapi perlu tak aku letak? hahahhaha...nanti2 la yer..diorang adalah barang terhangat..

Bestfriend aku yang selalu berada jauh dari Aku iaitu Huzaifah...hahaha..dia kawan yang baik yer..yang akan menegur aku setiap kali aku start sesuatu yang perlu di"argue" ..hahahhaa...dia tempat rujukan aku..sebab aku suka rujuk dia..adeh..Hujung bulan October nih dia akan balik MALAYSIA..eyeyeye..boleh dia belanja aku minum ais kosong..ahhahaha

okey la..penat nak mention..nanti ada masa..aku letak nama korang lagi k..nak tido la..hahahhahhaha...

Exam aku start 26 October 2010 - 08 November 2010
Balik ke pangkuan Family 10 November 2010 - 16 November 2010 --> sekejap je kan..aduhh
20 November 2010 - 24 December 2010 --> survey camp kat PENANG...

p/s: okey la..I love You All

No comments: