Wednesday, October 20, 2010

KeTeGaQ

ketegaq itu ape? aku rasa orang utara panggil ketegaq itu adalah degil...betul tak?
aku degil ...contohnya:

9 things i hate about being "KeTeGaQ"

1) kedai makan banyak dekat dengan rumah tapi tanak makan situ ..nak jugak makan jauh2..

2) disuruh study akan dibukanya Facebook dulu sebelum buku ilmiah..

3) disuruh jangan tidur lambat, nanti asma...buat jugak akhirnya...

4) bila disuruh duduk rumah, nak jugak ikut pegi tengok wayang...degil...

5) bila disuruh makan ubat, katanya ubat sangat tidak sedap...--> memang tak sedap pun..eeeerrkkk

6) tapi kalau mood nak duduk rumah, disuruh keluar pun dia tanak...tanak...

7) disuruh jangan main internet..tetap main...hidup macam susah takda internet...

8) disuruh jangan tengok TV...nak jugak...

9) bila semua yang pergi tuh lelaki, nak jugak ikutnya...agak sukar untuk hilangkan perasaan takutnya..


9 things i love being ME:

1) Nakal

2) Degil

3) Penyabar

4) Sukar Marah = bila marah = takkan tarik balik

5) Suka Gelak dan mampu menangani dugaan ...agak mampu...sebab Allah bagi ujian yang dia mampu hadapi

6) Sangat sensitif dan suka menilai seseorang..sebab naluri sangat kuat...aduhhhh..penat jadi macam ni

7) Agak budak2 bila semua orang disekelilingnya menjadi matang

8) Menjadi matang bila semua orang disekelilingnya kebudak budakan

9) Mudah tertarik dengan pelakon2 atau penyanyi lelaki...tunggu dia kawen nanti, pandai2 la dia tertarik dengan suami dia...gerenti suami dia jadi mangsa dia...hahahahhahahahha



p/s: sekarang tengah suka dengan kumpulan Super Junior... haih...mereka pun tak kenal kita..kita duk suka pulak...Jom Study..hehehe

2 comments:

n@jwamz said...

hahaha...memang ketegaq...x dpt dinafikan lagii...kuikuikuikui:D

Huj@n said...

najwa : hahahaha..memang..huhu