Friday, September 3, 2010

mommy...i want some milk!!

mommy ...i want some milk!

wow...siot je ayat budak kecik nih..muhahahhaha..

tuh line movie GROWN UPS...

Mommy i want some milk....uyeah...nak cakap macam tuh la...

banyak2 kali nak cakap macam tuh

seronok2...hahahhaha

waktu kecik2 aku suka minum susu macam ni...aku lebih comel la


ramai budak2 suka menyusu dengan ibunya kan?

ada sorang budak nih...dia suka minum susu..sampai ke besar duk minum susu jer...tapi badan kecik jugak...still maintain beb...maintain...

umur dia dalam 2 tahun dah tak minum susu ibu...ibu dia bagi minum susu FORMULA
berFOrmula sungguh susu itu...Cap DUMEX siot....bila budak kecik tuh revise balik...banyak sungguh cawan-cawan FREE dari DUMEX...banyak Tin Dumex menghiasai almari dapur...bila dia minum susu botol...dia akan start memusingkan segala2 yang boleh dipusing termasuk rambut....alih2 selesai je minum susu, rambut dia pun selesai jadi PERM semulajadi..muahahhaha.....kusut siot....budak tuh selalu kena marah..dan dia diam saja...sebab dia suka pusing2 rambut dia..muahhahaha...ala....abang dia lagi hebat....lama siot minum susu ibu...adik dia pun kalah la....minum susu botol...tuh yang kecik je badan..ahhahhaahhaha.....

sekarang nih...budak tuh suka minum susu dari botol macam ni

lalalalalala....itu semua mami kepada budak kecik yang cakap taw...bukan aku..bukan aku...hehehehe


walaupun aku begini....masih begini...aku tetap suka pelangi...suka mencari mentari dalam hidup...


p/s: Donny ...kau minum susu sampai umur berapa? hahhahahha

No comments: