Monday, September 20, 2010

angel & the airwaves + Oasis + Greenday = GOAL!!!

chantekkanMIRIterchentakuini

The Adventure blown MY mind

Great....

She's Electric blown YOUR mind

Great too...

21 Guns blown OUR mind

Greatest Hits.....hihihi

GIS = Gilalah ini Subjek = Geographical information systems = Gila I Sudah

Bilakumeracaukusukaambikgambarlangit



sambil dengar lagu
sambil menaip kerja
sambil menaip blog
sambil menaip kata2 gila di fesbuk ku
dan
sambil sambil
ngorat pakwe
akusayangkaubabydegil

Feeewiiitttttt....tergoda pakwe tuh
cuma kurang satu jer...
Feel takda....hahahahhaa



okey fine...aku dah setelkan masalah aku..kau setelkan masalah kau..
Hidup penuh pancaroba
dan penyakit makin banyak


dan aku rasa
dah tiba masa untuk kita semua berfikir

kawan kawan...

GIS + Hydrography + Mandarin = tak siap lagi

apa lagi?


jom join aku .... menaip satu buku....

tak ke gila?




p/s: Fine... Nurul Nadiah..kau sila tido...kang migrain lagi teruk...(Khusus utk Bestfren gua) ..

No comments: