Saturday, September 18, 2010

aku = hulkhogan

S**T...S**T...!!!

nah kau...kan dah mencarut... walaupun dengan menaip saja




aku dah mencarut dah...dah...mencarut dah...
dari kecik lagi aku tak pandai mencarut
bila dah besar mula start mengarut

nak aku luahkan secara zahir...aku tak pandai..
nak aku luahkan?
Persetankan amarah itu
kan itu amalan syaitan


tapi aku dah mencarut dah tadi..
mungkin bukan mencarut kategori GABAN korang la
tapi kategori aku...aku dah kira mencarut dah tuh

kalau mami aku dengar...kene cili mulut aku dowh..
anak dara mencarut...dah takde sopan santun...
erkk...kenapa sifat kelakian aku yang menyerlah?
suaraku serak macam lelaki ... ( nadyangbagitautimeakutalipondia)

mak aku salah timing lahirkan aku?
abang aku lebih bersifat keperempuanan?
tak...tak..abang aku HENSEM tahap gaban..(promote)
dia hensem dan sangat-sangat LELAKI
30 october nih nak bertunang...uyeah..(akutakbaliksebabtiketkesarawakmahal)

maybe mak aku mengidam anak lelaki time mengandungkan aku
sebab tuh muka aku x secomel perempuan lain
sebab tuh setiap lelaki yang aku jumpa sangat tidak setia

okey..aku dah lari dari topik asal..
kenapa aku mencarut hari ni?
sebab ada orang tak balas mesej aku..
ada orang tak angkat phonecall

kenapa aku perlu mengamuk?
mana taknyer aku mengamuk
phonecall aku penting ler..
kalau aku emergency
asma tengah menjenguk
nak minta tolong ke
tak ke mampus aku kat situ?

eh..eh..isskk..

tak baik...dah la nak minta tolong orang
duduk mencarut ngan orang tuh
siot ko...
tak ikhlas time minta tolong..

betul juga kan?
bila kita rasa kita diabaikan...
bila kita rasa orang tidak ikhlas dalam menolong kita
bak kata Cekgu Mandarin aku
Berdiri di atas kaki sendiri = BERDIKARI

mampus2 pun aku...aku tak menyusahkan sapa2..

ha...kan dah lega bila aku menaip amarah aku...
tak payah aku nak memerahkan muka aku untuk mengeluarkan amarah aku

sabar...sabar...

kawan2 aku cakap...Sabar itu Separuh daripada Iman...

jangan jadi HAMBA kepada MARAH

biar MARAH menjadi HAMBA kita..

Okey...aku yang bersalah kerana ingin menyusahkan mereka...
mungkin mereka sangat penat dalam menolong aku
maafkan aku kerna selalu menyusahkan korang

aku....

tak jadi nak jadi HULKHOGAN 






p/s:  tiba2 aku rindu kat sesorang..tapi aku kena simpan...biar Tuhan saja Tahu aku rindu sape..sebab orang tuh gerenti tanak aku rindu dia...

2 comments:

mamai said...

kak long ada baju zaiz besar tak

Huj@n said...

papa~~ takde pa...sbb tuh tak jadi hulkhogan..ahhahahha