Monday, December 6, 2010

Petua makcik sengih2 jual kangkung

sekarang menunjukkan waktu 12.37 a.m.

itu bermakna aku masih tidak tidur macam baby2 yang lain. aku tidur macam kelawar yang tak ingat waktu tidur.

setelah bengang dengan banyak keadaan hari ni.. aku makan ubat clarinase. ubat resdung. resdung2 je malam2.. penat ah..

x menjadi jugak. alih2 aku pakai bedak sejuk tang hidung je.. haha.. macam cina sepet mana tah aku datang..







*lalok ubat resdung*

Takboleh tidur.

tiba2 lapar.. makan tomyam.


sedang aku meratah sup2 tomyam ayam.. sedap okey.

makcik jual kangkung tiba2 mencelah..

kalau nak bagi tomyam sedap, letak la air kepala eh.. kelapa.

kalau nak rebus itik, rebus dengan SUDU.   (apakah sudu memberi rasa besi?)



zat besi dah tuh ... T___T'''

kalau nak perap daging supaya jadi empuk, perap sekali dengan air kelapa..

                    
                                    kelapa lagi.


sedang aku tekun mendengar petua2 dari makcik jual kangkung, tiba2 BF dia call..

ciss.. bergayut la tuh..

mana la BF aku nih.. rindu walaupun dia duk dekat..

okey.. aku sayang BF aku.. jangan jeles..

kau pun ada orang yang kau sayang.. jangan ambik BF aku.. (^.^)y






p/s: kalau nak jadi chomel macam aku, korang kena ikut aku jadi sengal.. aku pun tak faham.. x matang2 aku ni.. kesian.. (T____T)'''

3 comments:

mamai said...

balik nanti jumpa papa. ada ubat tuk kak long

Huj@n said...

papa: orite pa!

mel said...

hahaha... sengal~ :p