Friday, November 12, 2010

aku tahu tajuknya.. tapi simpan je lah

aku sebenarnya mencari sinar kebenaran yang sering dipertikaikan seluruh umat manusia di muka bumi ini.. Ya.. mungkin kamu pun sama bukan?

apakah yang ingin kamu cari?

apa yang ingin kamu serbu?

dan apa yang ingin kamu buktikan?

mengapakah kamu berbeza dengan ku?

aku tahu apa rasanya berada di dalam dua dunia berbeza

erkk..tiba2 macam duduk dalam dunia Son Goku

haha.. aku tahu akan ada yang tak suka entry sedih dan kegelapan aku ni..

hahahahahhahahahha .. okey... gelak sudah..

meh meluahkan...

adakah kita akan mempunyai pemimpin di Negara kita seperti dia?

beliau bukan sempurna..

namun beliau adalah pemimpin yang membuatkan aku rasa terharu..

okey fine.. tiba2 aku menjadi politikus..walaupun selama nih dunia politikuslahyangakuelaksampaibilabila

namun..akhirnya..

aku sudah melangkah ke arah yang ingin mengetahui sesuatu yang aku harus ketahui

dan bukannya percaya 100% tentang apa yang dipaparkan

namun ingin mempunyai ilmu supaya tidak akan terpedaya dengan segala tipu muslihat..

namun..adakah kamu seperti aku?

mungkin tidak...

aku bukan seorang pemolitik..

aku hanya insan kecil..

dimana sentiasa tidak sempurna

setiap hari hanya menambah dosa

dikala umur semakin mendekati penghujungnya

aku ingin menyatakan

aku rasa

aku mahu kamu.


aku tahu apa kamu fikirkan
aku suka baca catatan pasal beliau disini

aku juga suka disini


Ya.. aku ingin kamu.

2 comments:

mel said...

hahahaha... ngiling ke pala jak tu maca entri d..

Huj@n said...

haha.. pedih isi meda entry aku wai? hehe