Tuesday, July 20, 2010

Syaitan...syaiton....Setan


Assalamualaikum 

Beli durian 6 Kilo
beli di pekan pukul sepuloh
pagi2 minum milo
saja aku ingin ucapkan Assalamualaikum dan Hello!

wahai sayang2 aku sedunia
kekeke
bajet aku banyak kasih sayang
hahahahhahaha
tapi memang aku banyak kasih sayang pun
kenapa?
kau jeles?
tak payah jeles la
nanti aku sayang kau jugak
hahahhahah

orite2
hari ni nak cakap pasal Syaitan
sikit je pasal syaitan
nak taw nape entry aku cakap pasal die?
sebab kemalasan aku nak pergi ke skolah telah kembali menular
dengan hebatnya aku malas pegi kelas
siot ah

Syaitan : wahai manusia, kelas dibatalkan hari ni
Q : yeker? bagus lah...esok batal juga ke?
Syaitan : yes...Of course 
Q : setan..pandai jugak kau berbahasa inggeris yer?
Syaitan : Kau ingat kau sorang je buleh pandai? kalau aku tak pandai, macam mana aku nak menyesatkan korang2 yang aku benci ni?

 Q: Fine..aku nak pegi kelas lah macam ni
Syaitan : kenapa? kan aku dah cakap, kelas batal.
Q: kelas memang la batal..ilmu tetap berjalan tanpa disedari...bongek.!
Syaitan : hurmmm....(kalah aku disebabkan ilmu)
p/s: Sebab tuh Allah s.w.t menyeru kita umat manusia mencari Ilmu...Hanya Ilmu saja yang mampu mengalahkan syaitan2 yang direjam...amin.

Wassalam
♥ ♥ ♥

No comments: